
Søknadsfrist: 22.05.2025
Logistikk koordinator
Optimera AS
Vil du vokse i et sterkt fagmiljø? Vi søker logistikk-koordinator til Optimera i Sandnes
Optimera Logistikk Sandnes har ledig stilling som transport og logistikk koordinator. Logistikk kontoret består av tre hyggelige og engasjerte medarbeidere som er ansvarlige for planlegging og distribusjon av byggevarer til kunder i Rogaland. Nå er vi på jakt etter deg som har lyst til å utvikle deg videre som transport og logistikk koordinator hos Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer. Du synes logistikk og planlegging er spennende, og du liker å se nye løsninger. Høres dette interessant ut? Ja, da hører vi gjerne ifra deg.
I Optimera er vi opptatt av at våre verdier OPP; offensiv, profesjonell og personlig, skal gjenspeiles i alt vi gjør. Vi jobber hele tiden for å bli bedre og finne de beste løsningene for våre kunder, i dag og for fremtiden. Våre kunder skal få en grønnere, enklere og mer effektiv hverdag. Vi jobber derfor alle mot vår visjon: Sammen bygger vi vinnere!
Arbeidsoppgaver:
- Daglig planlegging av kundeordre og distribusjonsordre
- Bestille/avbestille transport ut ifra behov påfølgende dag
- Håndtere felles mail og løse avvik
- Sørge for korrekt saldo
- Oppdatere rapporter
- Laste losse ved behov
- Kontinuerlig forbedring og optimalisering
- Gjennomføre besluttede tiltak
- Dialog med salgsavdelingen og kunder
- Muligheten til å påvirke utviklingen i avdelingen sammen med ledergruppen for Logistikk Sandnes.
- Arbeidstid 05-13 og 09-17 annenhver uke
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Utdannelse innen logistikk og/eller relevant erfaring
- Meget god systemforståelse
- Gode datakunnskaper og komfortabel med bruk av Excel som arbeidsverktøy
- Kostnads og kvalitetsbevisst
- Proaktiv og løsningsorientert
- Lærevillig og informasjonssøkende
- Gode samarbeidsegenskaper
- Motiverende og engasjerende
Det er viktig at du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk. Er systematisk, effektiv og helhetstenkende, og trives i en hektisk hverdag med høyt tempo. Fordel med byggfaglig bakgrunn.
I tillegg kjenner du deg igjen i verdiene våre: Offensive, Profesjonelle og Personlige.
Vi kan tilby:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Gunstig personalkjøpordning og mulighet til å være med i vårt aksjespareprogram
- Bredt fagmiljø med høyt kompetansenivå
- Hyggelige kollegaer og godt arbeidsmiljø
- For deg med lyst og interesse vil det også være gode muligheter for utvikling, da du vil bli en del av et stort internasjonalt selskap eid av Saint-Gobain.
- Konkurransedyktige betingelser
Ytterligere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Driftsjef Jarle Søiland.
Kontaktinformasjon:
Navn: Jarle Søiland
Stillingstittel: Driftssjef
Telefon: 91 80 44 51
E-post:
Stillingsinformasjon:
Stillingstype: Fast
Søknadsfrist: 22.05.2025
Arbeidssted: Brannstasjonveien 21, 4301 Sandnes